Buy Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time - Brian Tracy online | Rokomari.com, Popular Online Bookstore in Bangladesh

Product Specification

Title Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time
Author Brian Tracy
Publisher Berrett-Koehler Publishers
Quality Paperback
ISBN 9781523095131
Edition 2017
Number of Pages 120
Country India
Language English

Product Summary

Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time: The legendary Eat That Frog! (more than 1.5 million copies sold worldwide and translated into 42 languages) will change your life.
Stop Procrastinating, Get More of the Important Things Done—Today!

There just isn't enough time for everything on our to-do list—and there never will be. Successful people don't try to do everything. They learn to focus on the most important tasks and make sure those get done. They eat their frogs.

There's an old saying that if the first thing you do each morning is eat a live frog, you'll have the satisfaction of knowing you're done with the worst thing you'll have to do all day. For Tracy, eating a frog is a metaphor for tackling your most challenging task—but also the one that can have the greatest positive impact on your life. Eat That Frog! – Snapshots shows you how to organize each day so you can zero in on these critical tasks and accomplish them efficiently and effectively.

In this fully redesigned and illustrative edition, Tracy explains how you can use technology to remind yourself of what is most important and protect yourself from what is least important.
But one thing remains unchanged: Brian Tracy cuts to the core of what is vital to effective time management: decision, discipline, and determination. This life-changing book will ensure that you get more of your important tasks done—today!

Author Information

ব্রায়ান ট্রেসি একজন কানাডিয়ান-আমেরিকান বক্তা এবং আত্মোন্নয়নমূলক রচনা লেখক। তিনি 'ব্রায়ান ট্রেসি ইন্টারন্যাশনাল' নামক সংস্থার চেয়ারম্যান এবং প্রধান নির্বাহী। এই সংস্থার মূল উদ্দেশ্য হলো ব্যক্তি ও প্রতিষ্ঠানের প্রশিক্ষণ ও বিকাশে সহযোগিতা এবং সার্বিক উন্নয়নে কাউন্সেলিং সেবা প্রদান করা। ব্রায়ান ট্রেসি নেতৃত্ব, ব্যক্তিত্ব, আত্মসম্মান, লক্ষ্য, কৌশল, সৃজনশীলতা এবং সাফল্য- মনোবিজ্ঞানের এই শাখাগুলোর তাৎপর্য অনুধাবনের মাধ্যমে অনুপ্রাণিত করার কোচ হিসেবে দায়িত্ব পালন করে আসছেন। জনপ্রিয় এই বক্তার জন্ম কানাডার প্রিন্স এডওয়ার্ড আইল্যান্ডে, তারিখটা ১৯৫৫ সালের ৫ জানুয়ারি। পড়াশোনা করেছেন ইউনিভার্সিটি অব আলবার্টা থেকে। ১৯৪৮ সালে কানাডার ভ্যানকুভারে তিনি 'ব্রায়ান ট্রেসি ইন্টারন্যাশনাল' প্রতিষ্ঠা করেন। তার ৪০ বছরের বেশি কর্মজীবনে তিনি প্রায় ১,০০০ এরও বেশি প্রতিষ্ঠানকে কাউন্সেলিং সেবা দিয়েছেন, এবং প্রায় পঞ্চাশ লক্ষ মানুষের সামনে বক্তব্য রেখেছেন। কানাডা, আমেরিকার বাইরেও প্রায় ৭০টি দেশে তার প্রচারিত আলোচনা অনুষ্ঠানের সংখ্যা ৫ হাজার ছাড়িয়েছে। ব্রায়ান ট্রেসি এর বই এবং তার আলোচনার ভিডিও ও অডিও ক্লিপ সারা বিশ্বের কর্পোরেট ও ব্যক্তিপর্যায়ের উদ্যোক্তা তরুণদের কাছে বিপুল জনপ্রিয়তা লাভ করেছে। তিনি বিশ্বব্যাপী প্রচারিত ও বিক্রিত ' সাইকোলজি অব এচিভমেন্ট'সহ প্রায় ৫০০টিরও বেশি অডিও ও ভিডিও প্রোগ্রাম তৈরি ও প্রযোজনা করেছেন, যা ২৮টিরও বেশি ভাষায় অনূদিত হয়েছে। বিশ্বব্যাপী সমাদৃত ব্রায়ান ট্রেসি এর বই সমগ্র হলো 'দ্য ২১ সাকসেস সিক্রেটস অব সেল্ফ মেইড মিলিওনিয়ারস', 'টাইম ম্যানেজমেন্ট', 'ইট দ্যাট ফ্রগ!', 'চেঞ্জ ইয়োর থিংকিং চেঞ্জ ইয়োর লাইফ', 'লিডারশিপ', 'কিস দ্যাট ফ্রগ', 'নো এক্সকিউজ : দ্য পাওয়ার অব সেল্ফ ডিসিপ্লিন' ইত্যাদি। ট্রেসির লেখা বইগুলো তার অনুপ্রেরণা জোগানো বক্তব্যগুলোর মতই আকর্ষণীয় ও শিক্ষণীয়। কর্পোরেট ম্যানেজমেন্টের জগতে আত্মোন্নয়নমূলক পন্থা বাতলে তরুণদের কাছে ব্রায়ান ট্রেসি এর বই সমূহ বেশ জনপ্রিয়তা লাভ করেছে।

Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time

Eat That Frog!: 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time

by Brian Tracy

(10)

TK. 450

Estimated delivery: 30-60 days




icon

Delivery Charge Tk. 50(Online order)

icon

Purchase & Earn

Sponsored Products Related To This Item

Readers also bought

Details

Reviews and Ratings

4.6

10 Ratings and 7 Reviews

Recently Sold Products